Preskoči na glavni sadržaj

višnjevača - liker od višnje



domaća višnjevača najbolja koju sam ja pila

1 kg višnje (marelice ako je možete pronaći)
50 g izlupanih koštica
1 l rakije 
1/2 kg šećera
1/4 l vode za sirup
cimeta malo
1/4 vanile

operemo višnje
povadimo koštice i
zajedno sa izlupanim košticama, cimetom i parčetom vanile stavimo u jednu flašu od 3 l
nalijemo rakiju i dobro zatvorimo flašu
sada flašu 3 nedelje stavimo na toplo mesto ili na sunce da zri,
svaki dan protresemo.
posle tri nedelje ocedimo višnje kroz čistu gazu 
skuvamo sirup od šećera i vode,
ohladimo
i pomešamo sa likerom
još par dana ga držimo na toplom
razlijemo u flaše.

ja sam ovaj recept malo izmenila i 
ne odvajam višnje od likera i 
ne razlivam ih u flaše več držim u flaši sa širokim grlom (dunstflaši) da mogu vaditi sipaćom kašikom i višnje i liker



Primjedbe

Popular

cottage cheese patella – pogačice sa sirom

layered potatoes with minced meat - složenac od krompira sa mlevenim mesom

semolina noodles with cottage cheese - gomboci sa sirom

cabbage with meat - sladak kupus na moj način

laid pork pie - slagana pita od mesa

görhe - sweet corn flour pie – slatka pita od kukuruznog brašna

potato side dish - zuschpais od krompira

pie in milk dressing with whipped cream - pita u soku od mleka

sweet rolls-wespiary - osinje gnezdo

white wine château - šato od belog vina